فرانکو باره سی در اولین گفت و گوی ایرانی
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

 

 

فرانکو باره سی در اولین گفت و گوی ایرانی: آمدم ببینم این دربی چطور ۱۲۰ هزار طرفدار دارد/ امیدوارم پرسپولیس برنده باشد!

لیگ برتر - فرانکو باره سی ، کاپیتان سرشناس سال های نه چندان دور باشگاه میلان ایتالیا به دعوت پرسپولیسی ها ، به ایران آمد/ عکس ها و گفت و گو مجتبی صالح

نمایش اسلاید
 
 
فرانکو باره سی در فرودگاه امام تهران
 
 
 
 

به گزارش خبرآنلاین ؛ پرسپولیسی ها که می خواستند برای دربی یک مهمان سرشناس را به آزادی بیاورند ، نماینده سرشناس باشگاه میلان را به تهران آوردند تا او هم بازی دربی را ببیند و هم اینکه فرصتی داشته باشد برای ارزیابی امکانات باشگاه پرسپولیس برای ایجاد همکاری دوجانبه میان پرسپ.لیس و آث میلان. فرانکو باره سی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرآنلاین داشت، اینچنین گفت: « برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور پر فرهنگ و با تمدن ایران سفر کرده ام. در واقع بهانه این سفر حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کشور ما بود و در نشستی که بین ما انجام شد در خصوص موضوعات مختلف توسعه و گسترش باشگاه پرسپولیس بحث و گفتگو شد. باید بگویم که بسیار خوشحالم این فرصت برای من فراهم شد تا به کشوری بیایم که یکی از بزرگترین داربی های فوتبال دنیا در آن برگزار می شود. این را می دانم که چهارمین داربی بزرگ دنیا در ایران برگزار می شود و وقتی شنیدم که برای این بازی یکصد تا یکصد و بیست هزار نفر به ورزشگاه می آیند واقعا تعجب کردم و خوشحالم که می توانم این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم. اما موضوع اصلی سفر من بخاطر این است که آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به ایتالیا داشتند، مستندی از باشگاه پرسپولیس و یکی از داربی های این تیم برای من نمایش داده شد و این فیلم انگیزه من را برای تماشای این مسابقه بیشتر کرد و امیدوام که شاهد یک مسابقه بسیار خوب باشم. من خیلی خوشحالم که رنگ پیراهن باشگاه پرسپولیس هم رنگ پیراهن باشگاه سابق من یعنی میلان است و قرمز بر تن می کنند. خوشحالم می شوم که در مسابقه داربی، پرسپولیس برنده شود.
کاپیتان سابق میلان که شماره 6 تیم روسونری به پاس زحماتش در این باشگاه بایگانی شده در قسمت دیگری از صحبت هایش به همکاری دو باشگاه میلان و پرسپولیس اشاره کرد و گفت:« بعد از پایان داربی ما به بحث اصلی خواهیم پرداخت که در واقع همکاری دو جانبه دو باشگاه است. باید بگویم که بزودی اعضای آکادمی فوتبال میلان به ایران سفر خواهند کرد و من نیز همه شرایط را بررسی خواهم کرد تا هر چه سریعتر شرایط تاسیس آکادمی فوتبال آث میلان در ایران انجام شود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 12:0 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 91671
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان